Főoldal > Csö tanítás Choekhortshang Rinpocsétől
Nagy örömmel adunk hírt róla, hogy Choekhortshang Rinpocse elfogadta meghívásunkat és 2022. május 6-8-án személyesen is ellátogat hozzánk és Csö tanítást ad Budapesten, amelyre szeretettel várunk mindenkit.
A gyakorlatról röviden:
A Csö (tib.:gchod) szó jelentése: elvágni, levágni. A Csö ősi gyakorlata megtanít minket arra, hogyan használjuk fel a legmegfelelőbb módon félelmeinket, hogyan alakítsuk át a félelmet előnyös eszközzé, vagyis a nagylelkűség gyakorlására.
A Csö szertartásos gyakorlat, mellyel képesek vagyunk meghaladni a testünkhöz és az egónkhoz kapcsolódó ragaszkodásunkat, olyan módon, hogy mindent, ami vagyunk együttérzéssel felajánljuk a többi lénynek. A bön hagyomány Csö gyakorlatában a szellemlények félelmetes provokációjáról azt tartják, hogy az nem más, mint saját belső félelmünk és ragaszkodásunk megnyilvánulása.
A gyakorlás végezhető otthonunkban, a párnánkon, vagy akár elvonulásként is. A negatív erők átvágásával átalakítjuk a belső és külső világunkat, meggyógyítjuk magunkat, és megnyitjuk magunkat teljes kreatív lehetőségeinknek és a jelenlétnek.
A tanítás után a résztvevőknek lehetőségük lesz menedéket is venni Rinpocsétől.
A tanítás helyszíne:
Budapest, Dayka Gábor u. 3, 1118 Rubin Hotel – Sirály terem
Megközelítés
Az elvonuláshoz személyesen és online is lehet csatlakozni. Bátorítunk mindenkit a személyes részvételre, a helyszín választásánál és berendezésénél figyelembe vesszük a korábbi járványügyi ajánlásokat. Elegendő tér áll rendelkezésre, így 1,5 méteres távolság betartása lehetséges lesz a székek és ülőhelyek között.
December 2-án kezdődött az indiai Bódhgájában, immár a 19. alkalommal a nemzetközi Tipitaka recitációs szertartás, amire több mint 10.000 résztvevő érkezett a világ minden tájáról.
Programajánló: ÁTLÉPÉS A TÜKÖRKAPUN Beszélgetés Bérczi Zsófiával, az Élőkép Színház vezetőjével Riporter: Udvardi Márton (2024) ÁTLÉPÉS A TÜKÖRKAPUN TAROT LABIRINTUS AZ ÉV VÉGÉN Az
Az írás, mint éberség – Hamvas Tiszaújvárosi évei „Hamvas felismerte, hogy a buddhi, vagy Buddha-tudat nem más, mint az ember őseredeti alapállása, éber léte, amit