Ácsán Bódhipálá nővér Kambodzsában született 1940-ben. Az ország legnehezebb időszakában az utolsó pillanatokban távozott három gyermekével az Egyesült Államokba, férje viszont áldozatul esett a Vörös Khmer diktatúrának. Ácsán Bódhipálá alkalmazott matematikát tanult, majd programozóként dolgozott közel húsz éven át. Öt unokája van.
1998-ban kapta meg a beavatást mint anágáriká, és 1999-ben kapta meg a befogadást mint szíladhára, tíz fogadalmon élő apáca. Beavató mestere Ácsán Szumédhó volt. Saját meglátása szerint a kolostori élet azért volt eleinte nagy kihívás a számára, mert nem volt könnyű a képzettségével együtt járó bonyolult gondolkodási folyamatokat oly módon egyszerűsíteni, hogy teret adjanak a szemlélődő élettel együtt járó intuitív tudásnak. Kolostori munkáját eszköznek tartja ezen cél eléréséhez, sok türelemmel és kitartással szolgálva az Amarávatí Buddhista Kolostor közösséget.
(A Théraváda hagyományban anágárika (páli eredetű szó, jelentése ‘otthontalan személy’) az a személy, aki feladta a világban birtokolt minden tulajdonát és felelősségét vagy ezeknek nagy részét, és minden idejét a buddhista gyakorlásnak szenteli. Az anágárika státusza átmenet a szerzetesi élet és a világi ember élete között, és akár egész életre is szólhat, és általában fehér ruhát vagy köntöst viselnek.)
A thai erdei hagyományról részletesen itt lehet olvasni
A koreai szerzetes és elkötelezett buddhista aktivista, a tiszteletreméltó Pomnyun Szunyim és alapítványának, a Dzsungtó Társaságnak (Jungto Society – JTS) a munkatársai, valamint az International
Kortárs ritmusok hagyományos hangokA Moradokmai (TH) és Puli (HU) zenekarok közös estje Ez az egyedülálló koncert a magyar és thai zenei hagyományokat hivatott bemutatni
„egész népemet fogom nem középiskolás fokon garaczi laczi” Garaczi László született 1956-ban, Budapesten. Magyar-történelem és filozófia szakokat végzett. 1982 óta publikál vers, novella, regény, dráma,