Hírek

A boldog élet fontos része, hogy tudjuk, hogyan töltsük meg örömmel az elménket. A Buddha az Ánápánaszati Szuttában a tizedikként fejti ki ezt a technikát a felsorolt tizenhat gyakorlat közül.

Senkinek nem segítünk azzal, ha hagyjuk, hogy a berögzült sémáink szerint reagáljunk a provokációra. Következzen öt módszer ennek az elkerülésére.

A Nemzetközi Jóga Nap alkalmából az Indiai Köztársaság Nagykövetsége ingyenes jóga workshopot szervez egy indiai jóga tanár közreműködésével.

Miért imádkozna egy buddhista, ha nincs kihez és nincs miért? Hiszen a cél a lemondás és ezáltal a megszabadulás. Következzen pár gondolat arról, hogy mit jelent imádkozni buddhistaként.

Egy kutatás szerint a mindfulness meditáció emeli a fájdalomküszöböt, így hatásosan alkalmazható lehet a fájdalomcsillapító gyógyszerek alternatívájaként. Korábban bebizonyosodott, hogy a krónikus hátfájás esetében a meditáció sokkal hatékonyabb, mint a gyógyszerek alkalmazása.

 

Akár pincérkedünk, akár mosunk, meditálunk vagy festünk, Pat "Enkjo" O’Hara rósi szerint a legfontosabb az, hogy mindig merüljünk el az adott feladatban. A következő írás rövid útmutató ennek az attitűdnek a kifejlesztéséhez. Az instrukciók egyénileg, párosan és csoportban is követhetőek.